• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada d’Olga Giralt sobre la consultoria en disseny de sistemes de recuperació d’informació (10 de novembre)

novembre 10, 2015 @ 9:00 - 10:00

El proper dimarts, 10 de novembre, a les 10 h, tindrà lloc, a l’aula 208, la tercera xerrada d’aquest semestre de l’assignatura Disseny de sistemes de recuperació del grau d’IiD. Aquesta vegada, corre a càrrec d’Olga Giralt, exalumna de la Facultat i consultora per a diverses empreses.

L’Olga Giralt explicarà als estudiants la seva trajectòria professional, i els parlarà de la realitat de les organitzacions i de la metodologia que fa servir per dissenyar sistemes de recuperació d’informació. També els donarà la seva visió de quins han de ser els coneixements, les habilitats i les aptituds dels professionals del sector i del panorama actual del mercat laboral. La xerrada és oberta a tothom que hi estigui interessat.

Mostra els detalls

Data: