• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada «El camí de la Universitat cap a la igualtat», a càrrec de la Unitat d’Igualtat de la UB (25 d’abril)

abril 25, 2016 @ 12:00 - 13:00

El proper dilluns, 25 d’abril, a les 13 h, tindrà lloc a l’aula 307 de la Facultat una xerrada a càrrec de la Unitat d’Igualtat de la UB, sota el lema «El camí de la Universitat cap a la igualtat». La xerrada vol fer incidència en les desigualtats de gènere que es produeixen en un entorn universitari i en les polítiques que cal aplicar per contrarestar-les. Així mateix, s’hi parlarà de les activitats que la Unitat d’Igualtat ha emprès en aquest sentit i de com hi pot participar tota la comunitat universitària. Presenta l’acte la professora Anna Villarroya, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la Facultat.

La xerrada està adreçada a tots els estudiants, professors i personal d’administració i serveis de la Facultat. Podeu seguir a Twitter aquesta iniciativa de la Unitat d’Igualtat amb l’etiqueta #capalaigualtat.

Mostra els detalls

Data: