Èxit de participació a la jornada esportiva de la Facultat

El passat divendres, 4 de desembre, va tenir lloc una jornada esportiva de germanor dedicada al futbol. Hi van prendre part una nodrida representació d’estudiants de diversos cursos dels graus d’IiD, de CAV i del MGCD, i també un grup de professors i de personal d’administració i serveis, encapçalats pel degà.

El logístic de la Facultat, José Luis Ceballos, va organitzar els 25 participants en equips, que van disputar una renyida competició. Si bé els estudiants van fer gala de la seva potència i joventut, val a dir que el grupet de veterans va sostenir l’honor del pavelló del PDI i del PAS i va demostrar amb escreix estar a l’alçada de les circumstàncies. El mateix José Luis Ceballos i l’estudiant d’IiD, Hossam Khater, van exercir el doble paper de jugadors i àrbitres, tot i que l’harmonia i el bon humor van regnar al llarg de tot el campionat i les sancions van brillar per la seva absència.

Felicitem des d’aquí els organitzadors d’aquesta magnífica iniciativa i, de cara a futures convocatòries, encoratgem les noies a participar-hi, ja que, en aquesta edició, només vam comptar amb una intrèpida jugadora.