Èxit de participació a les activitats de Sant Jordi de la Facultat

Al llarg d’aquesta setmana, han tingut lloc les activitats de Sant Jordi de la Facultat que organitza la Comissió de Dinamització Lingüística (CDL) amb gran èxit de participació: la taula d’intercanvi de llibres (que aquest any ha arribat a l’onzena edició) i la gimcana lingüística, que ha omplert de poemes el tauler de l’entrada. Els participants han tingut també l’ocasió de prendre part en un concurs de preguntes relacionades amb la llengua.

A més, s’ha fet la tradicional empaperada de les escales de la Facultat amb els materials de «Un tast de… t’agradaria seguir llegint?», una selecció de fragments d’obres literàries que vol ajudar els estadants del Campus de Sants a fer la seva compra el dia 23. Enguany, hi ha hagut una novetat: una tria comentada de cites extretes d’adaptacions de narrativa al cinema.