Exposició “Ràdio, podcasts i diversitats” al CRAI de la FIMA

En el marc del Dia Mundial de la Ràdio va inaugurar-se el passat divendres 11 de febrer de 2022 l’exposició “Ràdio, podcasts i diversitats” al CRAI de la FIMA. Pot visitar-se, en format físic, a l’entrada de la biblioteca fins a finals de curs i en línia, en format virtual.

L’exposició té tres parts ben definides: en la primera, es pretén fer un tast no exhaustiu de la relació de la ràdio amb les dones i amb el col·lectiu LGTBIQ+ mitjançant un conjunt de nodes o constel·lacions temàtiques. La segona part tracta l’explosió del nou format del podcast també des de la perspectiva de gènere i LGTBIQ+, oferint dos reculls de podcasts que estan relacionats, d’una manera o altra, a aquestes qüestions. L’exposició acaba amb una porta oberta als primers podcasts que estan a punt de sortir de l’estudi de ràdio de la FIMA, elaborats íntegrament pels estudiants de la Facultat i que aviat estaran emmagatzemats al Dipòsit digital de la UB per a la seva preservació.