Gema Santos imparteix una conferència a la Universitat de Lleida

La professora Gema Santos va impartir una conferència dins la II Jornada d’Activitat Docent Universitària i TIC ADUTIC19, el passat 21 de juny de 2019 a la Universitat de Lleida, amb el títol Recursos educatius oberts per a la docència.

La intervenció es va centrar a explicar què són els recursos educatius oberts i com es poden integrar en la docència universitària; on es poden trobar i com es poden reutilitzar i crear-ne de nous fins a com es poden publicar i compartir en accés obert. L’acte també va comptar amb la participació d’Ignasi Labastida, cap de l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI UB i Eva Estupinyà, responsable de Serveis als Usuaris de la Unitat de Biblioteca i Documentació.