Gema Santos participa a la Conferència LIBER 2021

El divendres 25 de juny de 2021 la professora de la FIMA Gema Santos ha intervingut com a ponent en la Conferència anual de LIBER  (Ligue des Bibliothèques Européennes de Recherche – Association of European Research Libraries); enguany dedicada a les «Biblioteques i coneixement obert: de la visió a la implementació».

Concretament, la professora Santos ha participat en la sessió «Enhancing Digital Teaching & Learning: Opening Educational Resources» en què, conjuntament amb altres tres ponents (Adrian Pohl, de la Universitat North Rhine-Westphalian; Harrie van der Meer, de la Universitat d’Amsterdam i Gabriella Lutgens, de la Universitat de Maastrich), s’han presentat diverses iniciatives sobre educació oberta. També s’ha debatut al voltant de temàtiques relacionades amb recursos educatius oberts, badgets digitals, repositoris i taxonomies d’alfabetització informacional.

La xerrada ha estat seguida per més d’un centenar de persones inscrites a la sessió, a través de la pàgina web de LIBER i també s’ha difós a Twitter (@LIBERconference i #LIBER2021).