De re linguae

Grups de conversa en anglès al Campus de Sants

El Centre d’Autoaprenentatge de Llengües (CAL) informa que el dijous 3 de març, a les 22 h, s’obre la inscripció per als grups de conversa d’anglès del segon semestre. Els grups de conversa consisteixen en trobades setmanals de 8 persones com a màxim per xerrar durant una hora amb dinamitzadors nord-americans. Estan dividits per nivells: A2, B1, B2 i C1/C2.

Dos dels grups es programen precisament al Campus de Sants i les sessions del nivell B1 es faran els dimarts, de 13.30 a 14.30 h i les del nivell B2, també els dimarts, de 14.30 a 15.30 h. La inscripció és gratuïta i cal formalitzar-la a través del Campus Virtual a: http://www.ub.edu/sl/caluniversitat. Allà trobareu la descripció dels nivells i fins i tot un test en línia. Per participar en aquesta activitat, només cal ser estudiant de la UB.

Les sessions comencen la setmana del 7 al 10 de març. Podeu consultar també l’oferta de grups d’altres nivells i horaris (fins a una cinquantena) que s’ofereixen en altres campus: Edifici Històric, Mundet, Hospital Clínic, i Geografia i Història.