Activitats

Ha tingut lloc una jornada pràctica sobre creació de materials docents digitals accessibles

El passat 25 de gener de 2018, va tenir lloc una jornada pràctica sobre la creació de materials docents digitals accessibles, que va organitzar el grup Adaptabit, amb la col·laboració de la Unitat d’Igualtat, els Plans d’Acció Tutorial de les facultats de Dret i d’Economia i Empresa i el Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE).

El programa va tenir dos blocs. En el primer, Rosa Maria Satorras va explicar quines són les obligacions legals en relació a l’elaboració de materials docents accessibles i Jordi Molina va parlar del paper del SAE, tant pel que fa al suport que proporciona a estudiants, com a professors. Finalment, Mercè Costa va resumir l’experiència del pla d’acció tutorial d’Economia i Empresa i de com s’hi ha inclòs formació específica en accessibilitat.

En el segon bloc, els professors de la Facultat Rubén Alcaraz, Miquel Centelles, Mireia Ribera i Marina Salse, membres de l’equip Adaptabit, van impartir tallers sobre com preparar documents digitals accessibles amb diferents eines i tecnologies.