Activitats

Inauguració de la 3a edició del postgrau de Social Media amb la conferència de Cristina Aced @blogocorp

El passat 3 d’octubre de 2019, va tenir lloc, a la Sala d’Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, l’acte d’inauguració de la tercera edició del postgrau Continguts Social Media.

El degà Miquel Térmens va introduir l’acte, mostrant l’interès del nostre centre per potenciar l’estudi dels Social Media en una Facultat especialitzada en la docència en gestió de la informació i en comunicació. La sessió va continuar amb el lliurament dels diplomes als estudiants de la segona promoció del postgrau, exercint de madrina la conferenciant convidada, Cristina Aced @blogocorp.

A continuació, Cristina Aced, presentada pel director del postgrau Javier Guallar, va oferir la conferència «8 claves de comunicación de marca en tiempos de redes». Entre d’altres elements clau de la comunicació de marca en l’actualitat, Aced va destacar la importància de comunicar els valors de la marca, de la creació de microcontinguts (“la gent consumeix contínuament microcontinguts en micromoments”), la tendència emergent de l’audiobranding o l’efectivitat del treball amb microinfluencers.