Professorat

Inauguració de la Semana del Acceso Abierto del Colegio de Sonora (COLSON) amb una conferència de Cristóbal Urbano

El professor de la FIMA Cristóbal Urbano va impartir el passat 24 d’octubre de 2022 la conferència «Lectores abiertos al Acceso Abierto: comportamiento informacional en la era de la economía de la atención” en el marc del programa d’actes “El COLSON en abierto».

Durant tota una setmana, aquest centre de postgrau, ubicat a Hermosillo (Mèxic), ha desenvolupat un intens programa d’actes amb els quals ha volgut fer la seva contribució a la International Open Access Week i fer la presentació pública oficial de la “Declaracion de Acceso Abierto de El Colegio de Sonora”. La conferència es va transmetre per Facebook Live.