Agenda

Inauguració del Curs de Ciència Oberta amb la conferència de Konstantinos Glinos (2 de febrer)

Aquest pròxim dia 2 de febrer de 2022 s’inaugurarà el curs superior universitari de Ciència Oberta: Promoció, Suport i Avaluació de la Universitat de Barcelona organitzat per la FIMA.

La sala d’actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA) acollirà l’acte d’inici del curs, a partir de les 16 h, amb la conferència «The promise of open science» que impartirà el Dr. Konstantinos Glinos, cap de la Unitat de Ciència Oberta de la Direcció General de Recerca i Innovació de la Comissió Europea.

La conferència estarà oberta a tot el públic (amb aforament limitat per les mesures covid-19 vigents) i també podrà ser seguida per streaming a través del canal YouTube de la FIMA i via Twitter (@FIMA_ub) -amb les etiquetes #CiènciaOberta i #CursFIMA-.

A partir de les 17.45 h l’alumnat matriculat en el curs podrà assistir a la primera sessió formativa sobre «Ciència, recerca científica i ciència oberta», a càrrec del professor Lluís Anglada.