Campus

Inauguració del postgrau de Social Media amb la conferència de Pedro Rojas @seniormanager

El passat 4 d’octubre de 2018, va tenir lloc, a la Sala d’Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, l’acte d’inauguració de la segona edició del postgrau Continguts Social Media.

El vicedegà Carlos Aguilar va introduir l’acte, mostrant l’interès del nostre centre per potenciar l’estudi dels Social Media en una Facultat especialitzada en la docència en gestió de la informació i en comunicació. La sessió va continuar amb el lliurament dels diplomes de postgrau als estudiants de la promoció anterior del curs i primera del postgrau, exercint de padrí el conferenciant convidat, Pedro Rojas @seniormanager.

A continuació el director del postgrau Javier Guallar va presentar Pedro Rojas i la temàtica de la conferència que, com l’any passat, es va centrar en les Tendències Social Media de l’any. Rojas va oferir nombroses pistes sobre les perspectives actuals i futures dels Social Media, destacant entre d’altres la tendència a evitar la publicitat, els microinfluencers, el showrooming, la monetització, els social ads, el shadowban o el contingut efímer (especialment i de manera molt destacada les stories d’Instagram).