Inici del curs 2020-21 i sessions d’acollida als nous estudiants

El curs 2020-21 va començar a la FIMA el passat dilluns 28 de setembre, amb les primeres classes dels graus que s’imparteixen a la Facultat. Enguany, l’inici de les classes s’ha fet de manera esglaonada i la incorporació dels estudiants de primer curs ha tingut lloc una setmana més tard. Així, el dilluns 5 d’octubre s’han portat a terme les sessions de benvinguda per als nous estudiants dels graus presencials, i el divendres 9 d’octubre la sessió adreçada als estudiants del grau GIDD semipresencial.

Cal dir que a la nostra Facultat mantenim les classes en format presencial (tret del grau semipresencial, que ja s’impartia en aquesta modalitat) ,i s’han portat a terme totes les adaptacions i mesures necessàries en relació a la pandèmia de la COVID-19, com ara manteniment de la distància física, ús obligatori de mascaretes, habilitació de la sala d’actes per a classes, divisió de grups i ús d’aules mirall, etc. Recollim aquí algunes imatges d’aquestes primeres sessions.

Desitgem a tothom un molt bon curs 2020-21!