Ja podem votar la carpeta UB del curs vinent!

Els estudiants i membres del PAS i del PDI ja poden votar un dels nou dissenys que han quedat finalistes al concurs per escollir la carpeta UB del curs 2018-19. Aquests nou dissenys —Deixant empremta, Els mons de la UB, Es tiempo, Forma´t, Panots, Rajoles, Som cultura, Sopa de lletres, i XV— han estat seleccionats pel jurat entre 79 propostes i, fins al dia 22 de març, es poden veure a la pàgina del concurs Carpeta UB. Les votacions s’han de fer de manera electrònica, utilitzant l’autenticació de la intranet o de Món UB. Un cop fet el còmput dels vots rebuts, la proposta guanyadora es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc el divendres, 23 de març, a l’aula Ramón y Cajal de l’Edifici Històric. En el transcurs d’aquest acte, també es lliuraran els premis.