Jorge Franganillo, al programa «Té de tot» de TV Girona

El dimarts 6 d’agost, el professor Jorge Franganillo va assistir com a convidat al magazín televisiu Té de tot, de Televisió de Girona. En la segona meitat del programa, que va girar entorn de les sèries de televisió, el professor Franganillo va abordar l’impacte mediàtic de la minisèrie Chernobyl (2019) i va comentar la gran influència de les sèries de televisió en l’anomenat turisme cinematogràfic.

L’entrevista la va motivar la gira que l’exposició fotogràfica El silenci de Txernòbil ha iniciat aquest estiu per la província de Girona. La mostra viatjarà per una dotzena de municipis fins a mitjan 2020 en un recorregut que ha estat possible gràcies al suport de la Central de Biblioteques de Girona.