Professorat

Jorge Franganillo, entrevistat a Gavà Televisió i a Ràdio Gavà

La mostra fotogràfica El silenci de Txernòbil, del professor Jorge Franganillo, ha reprès el seu recorregut, que continuarà fins al gener de 2021 per comarques de la província de Barcelona. L’exposició es pot visitar ara, i fins al 25 d’octubre, a la Biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà, on el dijous 22, en el marc de la mostra GavàMón, en Jorge impartirà una xerrada divulgativa. Hi parlarà sobre les causes, les conseqüències i l’impacte mediàtic de l’accident nuclear i la popularització de la zona d’exclusió com a destinació de l’anomenat turisme fosc.

Arran d’aquesta iniciativa, en Jorge ha estat entrevistat a l’informatiu GTV Notícies, de Gavà Televisió, i al magazín Amb G de Gavà, de Ràdio Gavà, per parlar d’aspectes diversos entorn de l’exposició i també sobre els paral·lelismes existents entre el desastre nuclear i l’actual crisi de la COVID-19.