Professorat

Jorge Franganillo i Lydia Sánchez participen a Sussa en una reunió d’un projecte Tempus

Els professors Jorge Franganillo i Lydia Sánchez seran a Sussa (Tunísia) del 9 al 12 de desembre per participar a la primera reunió intermèdia del projecte «A bottom-up approach for the design and development of a joint master course in cross-media journalism». Aquest projecte s'inscriu en el marc del programa europeu Tempus que impulsa la modernització de l'ensenyament superior als països associats d'Europa de l'Est, Àsia Central, els Balcans Occidentals i la regió mediterrània, principalment per mitjà de projectes de cooperació universitària. En aquest projecte, que està finançat per la Unió Europea i coordinat des de la Unimed (Unió de les Universitats de la Mediterrània), també hi participen M. Àngels García, Mario Pérez-Montoro i Sergio Villanueva.