• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada #AmbDiversitat: Ràdio, Podcasts i Diversitats (11 de febrer)

febrer 11, 2022 @ 9:00 - 10:00

Amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio i l’estrena de la nova assignatura de Creació Radiofònica a la FIMA, el pròxim divendres 11 de febrer de 2022 tindrà lloc la Jornada #AmbDiversitat: Ràdio, Podcasts i Diversitats a la sala d’actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de 10 a 13 h. També es podrà seguir en línia en obert a través del canal de YouTube de la FIMA.

L’acte s’estructura en tres parts. A les 10 h tindrem la sessió “Noves mirades i perspectives al món de l’àudio”, amb Olga Suanya i Montse Virgili. L’Olga ens presentarà el seu projecte Chelsea Hotel, un podcast que cada setmana recorda una efemèride i una cançó, i explica la història que les connecta. Per la seva banda, Montse Virgili, directora i presentadora de Les dones i els dies de Catalunya Ràdio, ens explicarà la creació i recorregut del programa, un espai que dona veu a les dones de diferents àmbits i èpoques.

A les 11.30 h tindrem la sessió “The twenties: les veus i mirades del jovent en format podcast”, amb estudiants de la FIMA. En Pol Balada, la Pilar Baradat, en Carles Bellart, la Maria Braña, la Mar Giménez, la Meri Lancis, l’Albert Muns, la Maria Pérez i en Marc Saaveda ens presentaran els podcasts “El déjà vu” i “Aquí Pilbert”, dintre del projecte “The Twenties”. Es tracta de podcasts creats pel jovent i per al jovent, on es parla dels temes que els preocupen i sobre els quals volen debatre.

Per acabar, a les 12.30 h, en Lluís Anglès, la Marga Carnicé i l’Èlia Romaní ens presentaran l’exposició “Ràdio, Podcasts i Diversitats”, realitzada pel CRAI de la Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals.

Podeu apuntar-vos a la jornada a través d’aquest enllaç: https://bit.ly/3L7eCcP

La Jornada ha estat organitzada pel grup GENDIMS (Gender Perspective in Information and Media Studies), el Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual, la Unitat d’Igualtat de la FIMA, els projectes de recerca TRANSGELIT i CAVGEN, el CRAI de la Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals, la Comissió de Dinamització Lingüística de la FIMA i el CRICC.

Mostra els detalls

Data: