Jornada dedicada a les col·leccions digitals

El passat 16 d'octubre, va tenir lloc una jornada programada pel CBUC dedicada a l'intercanvi d'experiències en el desenvolupament de col·leccions digitals. A l’«Intensiu de col·leccions digitals», s’hi van poder escoltar ponències relacionades amb Europeana (Eugènia Serra, BC), repositoris institucionals (Cristina Azorín, UAB), l'Arxiu de la Paraula (Lluís Vicente, Ateneu Barcelonès), programari lliure (Patricia Russo, COBDC), cooperació (Lluís Anglada, CBUC), open linked data (Ramon Ros, CBUC), social tagging (Jordi Serrano, UPC), georeferenciació (Rafael Roset, ICC), i tendències tecnològiques (Ricard de la Vega, CESCA). El professor Ciro Llueca n'ha estat el coordinador i hi han assistit un grup d'estudiants i professors de la Facultat.