Professorat

Jornada sobre semipresencialitat a la UB

El dia 11 de juliol, va tenir lloc a l’aula capella de l’Edifici històric la Jornada sobre Semipresencialitat a la Universitat de Barcelona, organitzada pel Vicerectorat de Política Docent i Científica. La vicedegana Sílvia Argudo hi va presentar, en col·laboració amb Màrius Domínguez, vicedegà de la Facultat d’Economia i Empresa, una comunicació que porta per títol «La diversitat en la semipresencialitat», on s'analitzen comparativament les experiències de semipresencialitat dels graus d’Informació i Documentació, Economia i Administració d’Empreses. A la sessió de la tarda, els membres de de la comissió de treball sobre semipresencialitat de la UB, de la que també forma part Sílvia Argudo, van presentar els resultats de l'anàlisi de les dades obtingudes a partir d'una enquesta sobre les experiències de semipresencialitat a la UB que s'ha fet recentment. La jornada va comptar amb una nodrida presència de professors de la Facultat.