General

Nova edició de la Jornada sobre Sortides Professionals en Informació i Documentació

Tal i com s’havia anunciat, el passat 6 de novembre va tenir lloc a la Sala d’actes de la Facultat la Jornada per donar a conèixer sortides professionals de graduats recents en Informació i Documentació.

En aquesta ocasió vam comptar amb la participació de Maria Cabrera, de la primera promoció del doble grau Infocom que està treballant a Digitàlia; Marc López que està treballant a EADA on va fer les pràctiques curriculars; Sílvia Grande que, després de moltes pràctiques a diferents empreses, fa 6 mesos que treballa a la UIC i, finalment, Alba Erra que, després de passar entre d’altres, pel Centre Excursionista de Catalunya o l’Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya, actualment treballa a l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.

Els quatre convidats van posar en evidencia la polivalència dels estudis i van destacar la possibilitat que ofereixen de treballar en entorns i àmbits molt diversos. Del seu pas per la Facultat, van destacar, entre d’altres, el gran ventall d’ofertes per fer pràctiques extracurriculars i pràctiques d’estiu, que havien estat una experiència única i que van recomanar amb molt d’entusiasme.

Els resultats de l’enquesta que els assistents van omplir posen en evidència l’interès que van despertar i la utilitat de les seves recomanacions. Una vegada més, i ja serà la sisena, aquesta Jornada ha estat un èxit!