Jornades de Portes Obertes a la FIMA

Els passats 5 i 6 d’abril de 2022, hem tingut les tradicionals jornades de portes obertes a la nostra Facultat. Aquestes jornades, adreçades a futurs estudiants, tenen l’objectiu de donar a conèixer la Facultat i els tres graus que s’hi poden cursar: Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD), Comunicació Audiovisual (CAV) i la doble titulació de Gestió d’Informació i Documentació Digital – Comunicació Audiovisual (Infocom).

Les sessions van tenir lloc en dos dies diferents: el dia 5 d’abril van fer la visita els futurs estudiants interessats en els graus GIDD i Infocom i el dia 6, els interessats en el grau CAV. En tots els casos, el degà Miquel Térmens va donar la benvinguda als grups, i a continuació van fer un recorregut per les instal·lacions i els equipaments de la FIMA, juntament amb xerrades i explicacions sobre els nostres ensenyaments. Van intervenir, per part de la FIMA, un nombrós grup de professors, així com tècnics d’audiovisuals, estudiants i graduats de la Facultat.

Esperem comptar amb molts dels visitants de les jornades ben aviat a la FIMA!