Activitats

La biblioteca de la Facultat publica una nova guia de lectura: «Biblioteques a ritme de recerca: comunicació i avaluació de la recerca en l’era de la ciència oberta»

Seguint la tradició de col·laborar amb el Seminaris de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer que organiza la Facultat, el CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació ha preparat una nova guia de lectura amb motiu de la celebració, el proper 19 d’abril, del seminari «Comunicació i avaluació de la recerca en l’era de la ciència oberta». La guia —titulada Biblioteques a ritme de recerca: comunicació i avaluació de la recerca en l’era de la ciència oberta— es pot consultar en format Flash (ISSUU) i en format PDF  al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona. Per visualitzar el document a doble pàgina, cal que el descarregueu.