La biblioteca de la Facultat té nova directora: Roser Novella

Roser Novella és la nova cap del CRAI Biblioteca de la Facultat. La Roser es va llicenciar en Filosofia l’any 1994 i, a continuació, va fer la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació a l’Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer (1998) i es va llicenciar en Documentació a la Facultad de BiD (2004). La seva relació amb la Facultat no acaba aquí, perquè, entre febrer de 1999 i setembre de 2002, va ser professora associada i va impartir assignatures de l’àmbit de la catalogació, del tractament de material no-llibre, i de l’ús de les tecnologies. Com a bibliotecària, ha estat vinculada a diverses biblioteques de la UB: Filosofia, Campus Mundet i Relacions Laborals i, des de l’any 2006, treballa a la nostra Facultat. Li desitgem tota mena d’encerts en aquesta nova etapa que ara comença.