foto: Sabrina Menéndez (UB Divulga)

La Facultat, present al Festival YoMo Barcelona 2018

El passat dimecres, 28 de febrer, la Facultat va participar al Youth Mobile Festival (YoMo) amb un taller de fotografia científica i forense conduït pel professor Josep Àngel Borràs. En aquest taller de divulgació, els assistents van poder realitzar diverses activitats de fotomacrografia aplicades a la balística i a les imatges de suport per a la classificació d’espècies animals, de fotografia tècnica de documents antics, de fotografía multiespectral amb il·luminacions infraroges i ultraviolades aplicades a la revelació de palimpsests, i de fotografia amb càmeres endoscòpiques i microcàmeres per a l’anàlisi d’enquadernacions.

El YoMo és una proposta adreçada als joves que s’emmarca en el Mobile World Congress i vol unir ciència i tecnologia. La Universitat de Barcelona, a través d‘UB Divulga, hi participa per segona vegada.