Professió

La graduada de CAV Nora Porta, a un pitching al Clúster Audiovisual de Brusel·les

La graduada de Comunicació Audiovisual de la nostra Facultat, Nora Porta, va presentar el passat 21 de març el seu projecte, La Fiesta. La primera en Instagram, al Clúster Audiovisual de Brussel·les.

La seva participació ha tingut lloc en el marc del programa «Talent Obert», impulsat pel Clúster Audiovisual de Catalunya, que organitza anualment la Setmana del Talent amb les universitats catalanes. Destinat a cinc projectes presentats però no inclosos en la Setmana del Talent, el programa «Talent Obert» és un procés de mentorització professional que inclou un pitching al Clúster Audiovisual de Brussel·les, amb l’objectiu d’internacionalitzar el projecte.