Professió

La UB signa un conveni per promoure la formació i la inserció laboral de les persones amb síndrome de Down

El passat 23 d’octubre de 2017, la Universitat de Barcelona va signar un acord de col·laboració amb la Fundació Catalana Síndrome de Down per organitzar activitats formatives que, a través de cursos impartits per docents de la Universitat, facilitin la inserció laboral de les persones amb síndrome de Down o altres discapacitats intel·lectuals.

La primera experiència en aquest sentit va tenir lloc el curs passat a la nostra Facultat quan, entre el 2 de novembre de 2016 i el 30 de gener de 2017, un grup de deu alumnes va fer un curs sobre biblioteques i arxius que incloïa sessions teòriques i estades pràctiques en diferents biblioteques. David Urrea hi va impartir les classes i Maria Elvira (Universitat de Barcelona) i Adela Fernández i Laia Vinent (Fundació Catalana Síndrome de Down) van coordinar l’activitat.