Activitats

Lectura dramatitzada de les cartes de la guerra de Jordi Rubió i Balaguer i Manuel Rubió i Lois a la Biblioteca Sant Antoni-Joan Oliver

Els grup d'antics estudiants de la Universitat de l’Experiència de la Facultat format per Joan Bosch, Maica Duaigües i Assumpció Perajoan —ara constituïts en Secció de Teatre del grup de poesia Poemes al nas de la lluna— segueixen fent bolos del seu espectacle: la lectura dramatitzada de les cartes de la guerra de Jordi Rubió i Balaguer i Manuel Rubió i Lois. Aquesta vegada, actuen a la Biblioteca Sant Antoni-Joan Oliver en el marc de la Setmana de la Poesia de Barcelona. L’acte tindrà lloc 20 de maig a les 18 h. a la sala d'actes de la biblioteca sota la direcció de Sílvia Oliver.