Professorat

L’ensenyament de CAV de la Facultat lidera un projecte REDICE amb altres universitats catalanes

El passat mes de juny, es va resoldre la convocatòria dels projectes de Recerca en Docència Universitària Redice 2016 que atorga l’ICE de la Universitat de Barcelona. En aquesta convocatòria, s’ha aprovat el Projecte Apps4CAV que coordina el professor Jaume Duran i implica també alumnes i professors de CAV de la Universitat de Vic, la Universitat Rovira i Virgili, i la Universitat Pompeu Fabra.

El projecte de recerca Apps4CAV pretén estudiar l’ús que els alumnes de CAV fan de les aplicacions de tecnologia mòbil destinades a la creació de contingut audiovisual, amb la finalitat d’adequar i actualitzar les activitats d’ensenyament i aprenentatge en aquest àmbit de la docència. L’objectiu de l’anàlisi posa el focus en variables com la freqüència o la finalitat, especialment en l’ús d’aquestes aplicacions que els estudiants fan durant la seva formació acadèmica i, més específicament, en els processos de creació audiovisual (guió, producció, muntatge, edició, realització, direcció, fotografia, etc.).

La recerca es durà a terme durant el curs 2016-17 i implicarà professors i alumnes de 1r i 4t curs de l’ensenyament de Comunicació Audiovisual de les quatre universitats participants.