«L’estiu», nou episodi del pòdcast «La Recòndita»

Les vacances d’estiu ja són aquí i el pòdcast de la Facultat, La Recòndita, dedica el seu tercer episodi a l’estiu. En la primera part del programa, els presentadors habituals, Adrien Faure, Maria José Masanet i Sergio Villanueva, aprofiten per rendir homenatge a una dona que és, ella mateixa, l’essència estival.

En la segona part fan un recorregut per recomanacions literàries i cinematogràfiques per a l’estiu. Les convidades en aquesta ocasió són la nostra companya Aurora Vall, cap d’estudis del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital, i Marga Carnicé, professora de la Universitat de Lleida.

Finalment, a la tercera part, «La cafeteria», les alumnes de 2n de CAV Lluna Roure, Marina Francisco i Caterina Canales ens dediquen un conte d’estiu molt original.

Podeu escoltar l’episodi a Spotify i iVoox.