Professió

L’estudiant Mar González, seleccionada al DOC-U del Festival DocsBarcelona

Mar González Villanueva, alumna d’últim curs del grau de Comunicació Audiovisual de la FIMA, ha estat seleccionada a DOC-U, la secció de curts documentals universitaris del prestigiós festival DocsBarcelona.

El seu curt, Rambal, explica la vida d’Alberto Alonso Blanco, més conegut com a Rambal. Durant el dia, Alberto es guanya la vida ajudant les dones del barri a rentar la roba. Quan arriba la nit, es transforma per interpretar pasdobles i coplas de Marifé de Triana. Rambal és homosexual en una època marcada per la repressió. El 16 d’abril de 1976 és assassinat. Aquest documental és un homenatge valent a un personatge icònic. El curt Rambal és producte de l’assignatura optativa Documental.

El curt estarà disponible a Filmin del 18 al 29 de maig, i es projectarà diumenge 22 a les 18.00 h a l’espai Teatre del CCCB. Podeu trobar més informació aquí.