Professorat

Lluís Agustí participa a Hay Festival, Cartagena de Indias, 2021

Hay Festival of Literature & Arts és una trobada anual relacionada amb el món de la literatura i les arts que té lloc cada any en una ciutat diferent. L’edició de 2021 estava previst que tingués la seu a Cartagena de Indias, però finalment i per raons de la pandèmia s’ha celebrat digitalment.

A la seu digital de Medellín, concretament, va tenir lloc el 26 de gener una taula rodona sota el títol: Talento editorial: asegurar la memòria: la formación de editores y libreros, on es van abordar experiències sobre formacions lligades al món del llibre. Es van descriure les experiències de formacions d’editors a Buenos Aires i a Bogotà, i la proposta de l’Escola de Llibreria de la Universitat de Barcelona.

En la conversa hi van participar Alejandro Katz, editor i professor de la UBA; Margarita Valencia, professora de la maestría en Estudios Editoriales del Instituto Caro y Cuervo de Bogotà, i Lluís Agustí, professor de la Facultat.

Es pot seguir la conversa a: https://www.hayfestival.com/p-17374-lluis-agusti-alejandro-katz-and-margarita-valencia-in-conversation.aspx