Professió

Lluís Anglada, guanyador del premi SCImago-EPI al millor article

L’article «¿Son las bibliotecas sostenibles en un mundo de información libre, digital y en red?» de Lluís Anglada ha estat guanyador del premi SCImago-EPI que enguany es convoca per segona vegada. Felicitem des d’aquí al seu autor i ens complau especialment recordar que aquest article té el seu origen en el congrés d’estudiants d’IiD BOBCATSSS que, sota el lema «Library (r)evolution: promoting sustainable information practices», va organitzar la nostra Facultat l’any 2014 i en el qual Lluís Anglada va ser convidat a pronunciar la conferència inaugural. Si us ve de gust recordar aquest esdeveniment, podeu veure la gravació en vídeo de la cerimònia a: http://www.ub.edu/ubtv/video/bobcatsss-barcelona-2014 (la intervenció de Lluís Anglada comença al minut 43).

També ens complau recordar que EUCLID es va fer ressò de l’article a la seva pàgina web, va ser ressenyat al Current cites de novembre de 2014, i se’n va publicar un apunt a Wiley, en ocasió de la conferència de l’American Library Association (ALA) que va tenir lloc a Xicago.