Professorat

María Ángeles García participa a la fira d’empreneduria Bizbarcelona 2019

El proppassat dia 12 de juny, la professora María Ángeles García Asensio va participar a la fira d’empreneduria Bizbarcelona 2019 per impartir el taller «Comunica i persuadeix a través de l’elevator pitch». La fira, organitzada per Fira de Barcelona, és una plataforma d’internacionalització, finançament i creació d’empreses, amb èmfasi en els mecanismes de creixement empresarial i d’innovació.

El taller, de dues hores de durada, va convocar més de 150 participants. Va ser promogut pel Barcelona Institut d’Empreneduria (BIE), centre de la UB que pretén ser referència de grups de recerca i de transferència de coneixement, centres tecnològics i empreses per promoure el creixement del teixit empresarial català.

El taller va recollir resultats de la recerca del Grup d’innovació docent consolidat en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV). El grup treballa per fomentar les capacitats de comunicació persuasiva dels estudiants del grau de Comunicació Audiovisual des del curs 2016–2017, i per fomentar les seves competències professionalitzadores.

El grup In-COMAV és liderat per la Dra. María Ángeles García Asensio. Està format per un grup de professors del grau de Comunicació Audiovisual i té com a objectiu impulsar la innovació docent per mitjà de l’aprenentatge basat en competències a través de projectes de col·laboració amb impacte social.