Professorat

Maria Jose Masanet participa a una activitat sobre personatges LGBTI+ a la ficció

La professora de la FIMA Maria Jose Masanet ha participat com a ponent convidada a la sessió d’Aula Oberta, organitzada per la Unitat d’Igualtat de la Universitat Pompeu Fabra, titulada «Personatges LGBTI+ a la Ficció: Visibilització, Inclusió i Protagonisme». La sessió, que va tenir lloc el passat dijous 27 de maig, ha format part de les activitats organitzades per la Setmana de la Igualtat en motiu del Dia Internacional contra l’LGBTIfòbia. Maria Jose Masanet va participar com a ponent juntament amb el professor i investigador del Tecnocampus de Mataró i la Universitat Pompeu Fabra Rafael Ventura. L’acte es va organitzar al voltant d’una activitat de presentació i, a continuació, una dinàmica d’anàlisi de fragments de ficcions que representen personatges LGBTI+.