Activitats

MOOC «Emprender la emprendeduría en el sector audiovisual» del Grup d’Innovació Docent GID-CAV

El Grup d’Innovació Docent i d’Investigació en Audiovisual GID-CAV, del qual formen part els professors de la Facultat Carlos Aguilar, Maria Àngels Garcia, Josep Gustems i Lydia Sánchez, la graduada en CAV Gemma Monzó, i l’estudiant Marta Lopera, i que coordina Marina Romeo, ha desenvolupat el MOOC Emprender la emprendeduría en el sector audiovisual, adreçat a alumnes dels estudis de Comunicació Audiovisual que vulguin orientar la seva vida professional cap a la creació d’una empresa pròpia. Al portal UBtv, podeu veure la presentació d’aquest MOOC que s’estructurarà en quatre mòduls. En els tres primers, l’estudiant aprendrà a analitzar la viabilitat econòmica del seu projecte, els aspectes jurídics que haurà de tenir en compte i els procediments administratius que cal seguir. El curs acaba amb recomanacions de professionals del sector, sobre aquells aspectes que consideren essencials a l’hora d’emprendre un projecte audiovisual.