De re linguae

Multilingüitza’t amb Rosetta Stone: matrícula oberta

Els membres de la Universitat de Barcelona es poden matricular a Rosetta Stone, un programa d’autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot practicar i millorar totes les destreses lingüístiques. S’ofereixen els nivells i llengües següents:

• Nivells inicials (fins al B1 del MECR): alemany, anglès americà, anglès britànic, àrab, coreà, espanyol, francès, grec, hebreu, hindi, indonesi, irlandès, italià, japonès, llatí, neerlandès, persa (farsi), polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, tagal (Filipines), turc, vietnamita i xinès.
  • Nivells mitjans i avançats (fins al C1 del MECR): alemany, anglès, espanyol, francès i italià.
  • NOVETAT! Nivell A1 de dari (persa afgà), indonesi, paixtu, suahili i urdú.

Rosetta Stone incorpora un itinerari personalitzat: a l’inici, es fa un test de nivell o un test de necessitats i el programa indica el nivell i continguts més adequats per a l’alumne. Amb la matrícula, es pot accedir a totes les llengües.

• Calendari d’ús del programa: Llicència semestral (sis mesos d’ús del programa), del 9 de novembre de 2021 a l’1 de maig de 2022.
  • Preu: 51 euros per als membre de la UB. Atenció! Si sou alumnes de la UB i completeu, com a mínim, 60 hores d’estudi, tindreu 6 mesos més de matrícula gratuïta.
  • Període de matriculació: Matrícula oberta fins al 2 de novembre de 2021.

Es pot trobar tota la informació necessària a l’espai web de Multilingüitza’t, a on també hi ha l’accés al formulari de matrícula.