Campus

Nou lloc web de la Facultat i nou grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital

El passat 14 de març de 2019 s’ha fet públic el nou lloc web de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, que substitueix el que hem tingut fins ara. El nou lloc web està renovat totalment i presenta un aspecte visual i una estructura similar a la dels altres webs de la Universitat de Barcelona que s’estan renovant en aquests darrers temps. Esperem que us agradi!

Entre els continguts que podeu trobar al web, cal destacar una important novetat: el nou grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital, que es començarà a oferir el proper curs acadèmic 2019-20, i que és hereu de l’actual grau d’Informació i Documentació. Aviat donarem a conèixer el nou grau, al Saló de l’Ensenyament i a la propera Jornada de portes obertes a la Facultat el 3 d’abril.