De re linguae

Nou portal de recursos per a la docència en anglès

Els Serveis Lingüístics de la UB han creat el portal Recursos per a la docència en anglès, especialment adreçat al professorat de la UB que imparteix classes en anglès i no n’és parlant nadiu. Aquest web presenta una selecció de recursos en línia que poden ser útils per millorar algunes competències comunicatives: pronúncia, dicció, vocabulari acadèmic, errors freqüents, construccions típiques del discurs científic, exemples de conferències, de classes, etc. Els recursos seleccionats procedeixen tant d’universitats catalanes que han desenvolupat materials destinats a millorar les competències comunicatives en anglès dins l’aula, com d’organismes estrangers, principalment universitaris, que han desenvolupat materials, adreçats a nadius o no nadius. El portal també dóna accés a un servei d’atenció personalitzada en línia per resoldre dubtes o fer comentaris.