Nous perfils de la Facultat a Instagram

La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona acaba d’obrir dos nous perfils a les xarxes socials, concretament a Instagram:

Facultat de Biblioteconomia i Documentació @fbid_ub:

Grau d’Informació i Documentació @gid.ub:

Els continguts que compartirem amb la comunitat estan relacionats en el primer cas amb les diferents activitats de docència (graus, postgraus, màsters i doctorat), així com de recerca, que es duen a terme a la Facultat; i en el segon cas, són continguts específics relacionats amb el grau d’Informació i Documentació. Farem tant publicacions convencionals com stories, el nou format d’Instagram que està generant més interactivitat en aquests moments a les xarxes.

Tots dos perfils de la Facultat s’uneixen al ja existent del grau de Comunicació Audiovisual @cav.ub: https://www.instagram.com/cav.ub/

Animem a tots els interessats en aquests temes a seguir i interactuar amb els tres perfils de la Facultat a Instagram.