Professió

Nous vídeos promocionals del Canal professional de la Facultat fets per estudiants de CAV

Fa pocs dies, s’han publicat tres vídeos nous de perfils professionals, on tres graduats recents expliquen quines funcions i tasques duen a terme al seu lloc de treball i les posen en relació amb els estudis d’Informació i Documentació que van cursar a la Facultat.

Es tracta de:

• Mireia Alcalá, que treballa de tècnica de recursos d’informació al Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya,
  • Clara Illa, que explica la seva feina a la Biblioteca Antonio Martín del Prat de Llobregat, i
  • Albert Rubio, documentalista audiovisual en una productora de Barcelona.

Aquesta vegada, hem comptat la inestimable col·laboració d’estudiants del grau de Comunicació Audiovisual, i Joan Aznar i Josep Gabernet s’han encarregat de la producció i la realització dels vídeos. Els podeu veure a la pàgina d’inici del web de la Facultat i també al «Canal professional» que tenim a Youtube, on en podreu trobar d’altres de més antics.