Nova administradora de centre del Campus Sants

Maria Roser Castellano ha estat nomenada recentment administradora de centre del Campus Sants de la Universitat de Barcelona, en substitució d’Ana Sánchez.

Maria Roser Castellano és Graduada Social Diplomada i treballa a la UB des de l’any 1987 amb diferents responsabilitats. Primer, com a administrativa de departament; després, com a administrativa a la Unitat de Comptabilitat de la UB, on va treballar durant vint-i-un anys duent a terme tasques als diferents negociats (ingressos, despeses, atenció als proveïdors, suport a usuaris de gestió econòmica i formació) i on finalment va ocupar el càrrec de cap del Negociat de Despeses i darrerament de cap de l’Oficina de Recerca de la Facultat d’Economia i Empresa durant deu anys.

Li desitgem molta sort i encerts en el nou càrrec.