Nova sessió del Passaport a la Professió

El passat dimecres, 24 de febrer, va tenir lloc a la Facultat una nova sessió del Passaport a la Professió adreçada als alumnes de primer, tant del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) com del doble grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital i Comunicació Audiovisual (InfoCom).

La primera part de la sessió va estar a càrrec d’Anna Lluch, del Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) de la Universitat de Barcelona. L’objectiu era fer una anàlisi del primer semestre i proposar algunes recomanacions generals per millorar el rendiment acadèmic.

A continuació, cada grup d’alumnes va reunir-se amb la seva tutora del PAT (Pla d’Acció Tutorial) per fer la tercera tutoria grupal en la qual es va fer una valoració detallada del primer semestre; es va analitzar la incidència que ha tingut la pandèmia en el seu primer any a la universitat; es van oferir recursos útils en temps de virtualitat docent (Connecta UB; #FaqsUBcovid19, Suport psicològic; Cursos del SAE, entre altres); es van donar informacions sobre la represa de la presencialitat a les aules a partir de l’1 de març i, finalment, es van compartir vivències i bones pràctiques per ajudar a enfrontar millor el segon semestre.