Novetats de cara al curs 2012-13 en la modalitat semipresencial del grau

El curs vinent serà el segon de la prova pilot de la modalitat semipresencial per al grau d'Informació i Documentació. Podem anunciar ja algunes novetats: s'oferiran 35 places noves de primer (l'any passat van ser 30) i podran acollir-s'hi, no només alumnes de nou accés, sinó també alumnes adaptats de la diplomatura, diplomats i llicenciats que optin a la retitulació i fins i tot alumnes de grau que vulguin renunciar a la modalitat presencial per incorporar-se a la semipresencial.

Els alumnes adaptats i retitulats cursaran assignatures de 1er  i/ o de 2n, en funció de la casuística dels reconeixements i de les equivalències entre assignatures.

Us recordem que, amb la modalitat semipresencial, es pretén facilitar el seguiment dels estudis a les persones que no disposen de temps en l'horari habitual de les classes, o que viuen lluny de Barcelona i no poden desplaçar-s'hi habitualment. Si hi esteu interessats i voleu més informació, poseu-vos en contacte amb el cap d'estudis Andreu Sulé Duesa (sule@ub.edu)