Campus

Obert el període de reserva de plaça per al postgrau de Llibreria del curs vinent

Ja és obert el període de reserva de plaça per al postgrau de Llibreria que, per sisè curs consecutiu, organitza la Facultat conjuntament amb el Gremi de Llibreters de Catalunya. Aquest curs de 30 crèdits, fonamentalment professionalitzador, ofereix una formació a les persones que desitgen treballar en el sector de la llibreria.

Els continguts principals del postgrau fan referència a aspectes com ara: marc legal, agents que intervenen en la creació i la distribució del llibre, tipus de materials en venda, fonts d’informació útils, administració i comptabilitat aplicades a la llibreria, tracte amb el client, programes informàtics de gestió, presència a Internet i a les xarxes socials, màrqueting, etc. Al llarg del curs, es visiten diferents llibreries i altres empreses relacionades amb el sector. Una vegada acabades les classes, els estudiants fan unes pràctiques obligatòries en llibreries i han de presentar un treball.

El curs rep un ajut important de l’Institut Català de les Empreses Culturals, del Departament de Cultura de la Generalitat, gràcies al qual el cost de la matrícula és força assequible. Per a més informació: http://www.ub.edu/biblio/edl.