Activitats

Obert el segon període de preinscripció per al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura 2014-15

Ja és obert el segon període de preinscripció per al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura (MBEPL). Aquest màster està organitzat conjuntament per la UAB i la UB, i té l'objectiu de formar els responsables de les biblioteques escolars i d'altres activitats de promoció social de la lectura.

Coordinat per Teresa Colomer i Mònica Baró, és l'únic màster oficial de tot l'Estat d'aquestes característiques i ofereix formació sobre l'organització i el funcionament de les biblioteques escolars com a centres de recursos d'aprenentatge, el disseny de plans de lectura de centre (PLEC), la selecció i l’ús dels llibres infantils i juvenils, les formes d'enllaç i col·laboració cultural amb el context social, així com sobre el desenvolupament de projectes socials de lectura.

El màster té 60 crèdits i s'imparteix en modalitat semipresencial, d'octubre a juny. Les classes presencials es realitzen a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB, els dilluns i els dimecres, de 17.30 a 20.30 h.

Web d'informació i preinscripció: http://www.uab.cat/web/informacio-academica-dels-masters-oficials/l-oferta-de-masters-oficials/informacio-general/biblioteca-escolar-i-promocio-de-la-lectura-1096480139517.html?param1=1204099143591

Per a més informació: baro@ub.edu.