Oberta la preinscripció per al màster de Gestió i Direcció de Biblioteques

Després de l’èxit de la primera edició, la Facultat ha obert el període de preinscripció per al màster Universitari de Gestió i Direcció de Biblioteques i Serveis d’Informació (MGDBSI) que s’oferirà el curs vinent.

Aquest màster oficial té una orientació eminentment professionalitzadora i vol capacitar els estudiants per exercir càrrecs de gestió, de direcció i de lideratge en l’àmbit bibliotecari. S’ofereix en modalitat semipresencial i s’estructura en 60 crèdits ECTS, dels quals 30 corresponen a assignatures obligatòries, 10 a assignatures optatives, 10 a pràctiques externes i 10 al treball final d’estudis.

EL MGDBSI suposa una possibilitat d’especialització per als graduats en Informació i Documentació i els diplomats en Biblioteconomia i Documentació, però també permet formar-se com a gestors de biblioteques i altres serveis d’informació a titulats universitaris (graduats, llicenciats, enginyers, diplomats o enginyers tècnics) procedents d’altres àmbits del coneixement.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de la Facultat o posar-vos en contacte amb la coordinadora del màster Concepción Rodríguez (crodriguezp@ub.edu).