Obertes les inscripcions al màster d’Escriptura del Guió Audiovisual

La Universitat de Barcelona, la Universitat de Lleida i Guionistes Associats de Catalunya (GAC), l’associació professional de guionistes de Catalunya, organitzem el màster d’Escriptura del Guió Audiovisual. Ja s’ha obert el període d’inscripcions.

El màster d’Escriptura del Guió Audiovisual ajuda l’estudiantat a convertir-se en guionistes capaços d’escriure històries ben construïdes, tot afavorint i potenciant les capacitats creatives i la veu pròpia que té cada creador/a. El màster prepara per treballar en projectes audiovisuals de ficció, documentals o programes d’entreteniment. Ofereix una formació integral que dona a l’estudiantat les habilitats necessàries per encarar una carrera professional amb èxit.

A fi de poder cobrir totes les necessitats del nostre alumnat, hi ha la possibilitat de cursar el màster en la modalitat presencial i també en el format en línia.

El màster es planteja a partir de la metodologia “aprendre fent”. En el nostre cas, aprendre escrivint. L’art del guió necessita uns coneixements teòrics que són essencials, però l’excel·lència només s’assoleix amb l’escriptura, l’anàlisi i la reescriptura dels guions, tal com passa en el món professional. En aquest sentit, l’alumnat compta en tot moment amb el mestratge, la supervisió i l’acompanyament d’un professorat format per guionistes de reconeguda trajectòria i professors universitaris especialitzats en l’àmbit de l’audiovisual.