Professió

Participació de la Facultat a les Jornades Fesabid

Els dies 16 i 17 de maig de 2019 han tingut lloc a Barcelona, les XVI Jornadas Españolas de Información y Documentación JEID19, que organitza Fesabid (Federación Española de Sociedades de Archivística, Biblioteconomía, Documentación y Museística). La nostra Facultat ha estat present en diverses activitats:

D’una banda, «Y después de la universidad, ¿qué? Cosas que nunca te dije», un debat entre estudiants del grau d’Informació i Documentació, docents i professionals del sector, amb: Concha Vilariño (CCB), José A. Merlo (RUID), Miquel Termens (degà de la nostra Facultat), Adela d’Alòs-Moner (Fundación Biblioteca Social), Ana Gómez (ABANA) i les estudiants de la Facultat Laura Avià, Léa Couatarmanac’h i Laia Lapeyra.

També, el professor Frances Garcia Grimau ha presentat la ponència «Cómo puede OCLC ayudarte a abrir las puertas de tu biblioteca»

I per últim, s’ha presentat el documental Bides subtitulat en castellà. El documental és una producció del COBDC i la nostra Facultat realitzada per estudiants del grau de Comunicación Audiovisual, que es va estrenar amb èxit l’any passat a les Jornades catalanes de documentació.